ریپل در هفته های اخیر شاهد روند بی ثبات قیمت بوده است. این رمزارز همین چند هفته پیش توانست دستاوردهای بزرگی را به دست آورد، اما حرکت آن پس از عدم موفقیت در عبور از مقاومت شدید ۰.۳۳ دلار ، متوقف شد.
از ان زمان به بعد، این رمزارز از آن زمان تاکنون روند کاهشی داشته است، و در نهایت به کمترین نرخ ۰.۲۷ دلار قبل از پیدا کردن سطح حمایت نیز رسید.
اکنون خریداران سعی در عبور از مقاومت سنگین ۰.۳۰ دلار دارند که این موضوع باعش شده برخی از نشانه های زندگی در ریپل نمایان شود.
این سطح در گذشته چندین عدم پذیرش را ثبت کرده است، اما لازم است که خریدارن روند صعودی اگر می خواهند رالی افزایش قیمتی دیگری ایجاد کنند، در کوتاه مدت باید از این سطح پیشی بگیرند.
تحلیلگران اکنون می دانند که شیب پایین ریپل باعث شده است تا سطح پشتیبانی اساسی را امتحان کند.
این یک نشانه صعودی است که روند صعودی قریب الوقوع برای ریپل را نشان دهد.

نشانه های امیدوارکننده در ریپل ، تحلیلگران به روند صعودی چشم دوخته اند

در زمان نگارش این مقاله ،با کمتر از ۱ درصد کاهش ، ریپل با قیمت فعلی خود ۰.۲۹۷ دلار در حال معامله است. این دقیقاً پایین تر از سطح مقاومت اصلی آن است که اکنون بیش از یک هفته قدرت خود را حفظ کرده است.
در طول شب، خریداران روند صعودی چندین بار تلاش کردند تا این مقاومت را بشکنند، اما هر بار با فشار فروش سنگینی روبرو می شدند که روند صعودی این رمزارز را کند می کرد.
علیرغم این که هنوز از این سطح عبور نکرده است، مهم است که توجه داشته باشید که قدرت این روند صعودی کوتاه مدت در حال رشد است، با وجود مواجه با چندین عدم پذیرش ریپل در مقاومت ۰.۲۷ دلار که نشان می دهد پایین ترین نرخ اخیر ممکن است پایین داخلی باشد.
یکی از تحلیلگران ضمن اشاره به استحکام این سطح حمایت توضیح داد که او در حال حاضر بر علیه این رمزارز شرط بندی نمی کند.

“در مورد شما نمی دانم، اما من در این سطوح علیه ریپل شرط نمی بندم!”

روند صعودی ملایم ریپل

تحلیلگر: انتظار می رود که در روزهای اینده این توکن در برابر بیت کوین رشد داشته باشد

در حالی که به جفت ارز بیت کوین/ریپل نگاهی دارند، تحلیلگران نیز انتظار روند صعودی دارند.
یکی از معامله گران توضیح داد که پس از آنکه حمایت اصلی خود را در صندلی های۲.۳ هزار قرار داد، به دنبال حرکت به سمت منطقه ۳.۳ هزار است.
این تحلیگر توضیح داد :

“XRP: به نظر می رسد که می تواند به سمت ۳ هزار سات (بالاترین اندازه دامنه قبلی) حرکت کند و دنباله روی روند صعودی اتریوم و دیگر رمزارزهای مهم باشد. با نگاهی عمیق تر فکر می کنم که بیشتر بازار از ان غافل هستند اما این غفلت طولانی نخواهد بود. نشانه های زیادی هستند که تغییر روند اساسی را نشان می دهند. اما در حال حاضر، اهداف کوتاه مدت هستند”

اگر ریپل از روند اتریوم پیروی کند، ممکن است در حالی که بیت کوین به تثبیت زیر ۱۲۰۰۰ دلار ادامه می دهد، قیمت آن شکست مقاومت عظیمی را پیش رو داشته باشد.

Pentoshi-2-860x538