حساسیت بازار اتریوم در حال افزایش است، زیرا سرمایه گذاران بلند مدت حدود ۸۸ درصد رشد دارند – آیا در کوتاه مدت فروش بالقوه ای وجود دارد یا رکود رخ می دهد؟
آخرین یافته های موجود در خبرنامه هفتگی مشاوره ی کوین تلگراف ، نشان می دهد که اتر نتواند راهپیمایی خود را ادامه دهد.
ارزش ۳۶۵ روزه ارزش بازار به نسبت ارزش تحقق یافته توکن اتر داخلی اتریوم (ETH) در حال حاضر در دو سال گذشته در اوج ۱.۸۸ برابر است. این نشان می دهد که دارندگان بلند مدت اتر در حال حاضر به طور متوسط ۸۸ درصد سرمایه اولیه خود را افزایش داده اند. این بالاترین سود متوسط برای دارندگان بلند مدت اتر از بهمن ۱۳۹۷ است و انگیزه فزاینده ای برای فروش و گرفتن سود ایجاد کرده است.
در طی ۳۰ روز گذشته، تراز جمعی استخرهای معدن اتر بیش از ۸۰،۰۰۰ اتر (حدود ۳۵۰۰۰۰۰۰ دلار با قیمت های فعلی) کاهش یافته است، و این نشان دهنده نگرانی برخی از انجمن های معدن اتر در مورد پتانسیل قیمت کوتاه مدت این ارز است.
داده های روی بلاک چین به افزایش های اخیر در “گردش ساکن” کوین های اتر که در ۳۶۵ روز گذشته از آدرس های کیف پول انتقال نداشته اند، اشاره دارد. طی یک ماه گذشته، گردش سکن ۵۸.۶ درصد (در مقایسه با ماه قبل) افزایش یافته است و این نشانگر فروش سریع بالقوه دارندگان اتر و سرمایه گذاران بلند مدت ان است.
در ۲۴ ساعت گذشته نشانگر واگرایی منفی ۱۰۶ درصد از آدرس های فعال روزانه، در مقایسه با میانگین ارزش پیش بینی شده آن، هنگامی که با میانگین مقادیر پیش بینی شده از قیمت بسته شدن روزانه جمع می شود ، یکی از بزرگترین واگرایی های نزولی در تاریخ مدل معاملاتی سنتیمنت را به ثبت رسانده است.