به روزرسانی کیف پول بیت کوین دات کام (Bitcoin.com) و اضافه شدن امکان دسترسی به درآمد سود

این آخرین نقطه عطف در همکاری آنهاست.
بیت کوین.دام و شریک کاری ان ، کرد (Cred)، ارتقاهایی به کیف پول خود را اعلام کردند که امکان دسترسی آسان به درآمد رمزارز را فراهم می کند.
کیف پول بیت کوین.دام شامل از ادغام بین بیت کوین.کام و پلت فرم کردارن کرد (CredEarn Cred) می شود. کاربران اکنون می توانند بدون ترک برنامه کیف پول به کردارن دسترسی پیدا کنند، به آنها اجازه می دهند که به دارایی های دیجیتال خود دسترسی داشته باشند و در یک دارایی دیگر پرداختی های سود را دریافت کنند. از طریق دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است.
به روزرسانی های دیگر شامل دسترسی فوری به سود روزانه و پرداخت های سود مرکب از طریق رمزارز کاربر یا استیبل کوین مورد اننخاب کاربر می باشد. کرد و بیت کوین.کام گفتند که ادغام آنها “استفاده رایگان هزینه را برای مشتریان به منظور متنوع کردن پورتفولیو رمزارز انها ” ارائه می دهد.
کوربین فریزر، رئیس بخش مصحولات بیت کوین.کام، گفت: این دو شرکت به ارائه یکپارچه سازی عمیق تر ادامه خواهند داد.

“کرد همچنان به پیشرو بودن در میان پلتفرم های وام دادن و قرض دادن ادامه می دهد. فداکاری آنها برای حل مشکلات مالی عامل این است که ما مفتخریم که همکاری خود را قدرتمند تر و بیشتر کنیم”

او ادامه داد :

“ما در بیت کوین.کام ما تلاش می کنیم تا به مشتریان خود خدمات برتر بلاک چین را ارائه دهیم. از طریق Cred، مشتریان ما از طریق یک پلت فرم خدمات مالی امن و دارای مجوز، از سود و درامد رمزارز خود بهره می برند”

کرد با دیگر ارائه دهندگان کیف پول مانند هوبی (Houbi) همکاری کرده است تا درامد سود را به کاربران خود ارائه دهد.