اتریوم یک منطقه حمایت مهم را در نزدیکی ۳۸۹ دلار در برابر دلار آمریکا نگه داشته است. بنظر می رسید قیمت اتریوم برای حرکت بعدی اماده می شود و ممکن است در کوتاه مدت به بالای ۴۰۰ دلار صعود کند.

– اتریوم بالای سطوح حمایت ۳۸۰ و ۳۸۵ در حال تثبیت است.
– احتمالا در نزدیکی ۳۹۵ و ۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته با مانع روبرو می شود.
– یک مثلث پیمانکاری کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۹۵ دلار در نمودار ساعتی اتریوم/دلار در حال شکل گیری است. (داده ها از Kraken)
– اگر جفت ارز بتواند از سطوح مقاومت ۳۹۵ و ۴۰۰ دلار عبور کند ، یک افزایش قیمت قدرتمند را اغاز خواهد کرد.

قیمت اتریوم به شکست مقاومت تازه نزدیک می شود

اتریوم در کف قیمت ۳۷۹ دلار معامله شد و اخیراً شروع به اصلاح ضرر در برابر دلار آمریکا کرد. اتریوم به بالاتر از ۳۸۵ دلار بهبود یافت و به نظر می رسد قیمت ان در حال تشکیل منطقه حمایت مناسبی بالاتر از ۳۸۰ دلار است.
یک شکست مقاومت بالای ۳۹۰ دلار ، به علاوه سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد از حرکت نزولی اخیر از نوسان ۲۰ دلاری به نوسان پایین ۳۷۹ دلار رخ داد. علاوم بر این قیمت اتریوم توانست به بالای یک خط روند نزولی با مقاومت نزدیک ۳۹۰ دلار در نمودار ساعتی صعود کند.
قیمت در حال حاضر در نزدیکی سطح ۳۹۵ دلار با مقاومت جدی روبرو است. همچنین یک مثلث پیمانکاری کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۹۵ دلار در همان نمودار ساعتی اتریوم/دلار در حال شکل گیری است. مقاومت کلید بعدی نزدیک به ۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است.

قیمت اتریوم به شکست مقاومت تازه نزدیک می شود
سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از حرکت نزولی اخیر از نوسان ۲۰ دلاری به نوسان پایین ۳۷۹ دلار نیز در نزدیکی ۴۰۰ دلار است. اگر اتریوم بتواند از سطوح مقاومت ۳۹۵ و ۴۰۰ دلار عبور کند ، می تواند یک روند صعودی مداوم را اغاز کند.
یک بسته شدن روزانه بالای سطح مقاومت ۴۰۰ دلار می تواند قیمت را در جلسات اینده به سمت منطقه مقاومت ۴۲۰ دلاری هدایت کند.

عدم پذیرشی دیگری برای اتریوم ؟

اگر اتریوم نتواند سطوح مقاومت ۳۹۵ و ۴۰۰ دلار را بشکند، می تواند دوباره کاهش یابد. حمایت اولیه نزدیک به سطح ۳۹۰ دلار است. اولین حمایت اصلی می تواند در نزدیکی خط روند پایین تر مثلث در ۳۸۸ دلار باشد.

شکست روند نزولی زیر سطح حمایت مثلث ممکن است قیمت را به پایین تر از ۳۸۵ دلار سوق دهد. برای حرکت بیشتر سمت روند نزولی، خریداران روند نزولی باید قیمت را به زیر محدوده حمایت ۳۸۰ دلار فشار دهند.