بیت کوین و اتریوم پس از اصلاح نزولی شدید این هفته، به ترتیب ۹ و ۱۴ درصد ، در حال بازگشت به روند صعودی هستند . به ویژه قیمت اتریوم پس از قیمت داخلی پایین ۳۸۰ دلار به ۳۹۵ دلار صعود کرده است.
اگرچه با شروع این حرکت هنوز بازگشت کامل صورت نگرفته است، اما تحلیلگران در حال مثبت شدن در مورد چشم انداز اتریوم هستند. در حقیقت، یک تحلیلگر به لحاظ تاریخی دقیق معتقد است که اتریوم به زودی به ۵۰۰ دلار خواهد رسید زیرا خریداران روند صعودی دوباره کنترل بازار رمزارز را در دست خواهند گرفت.
با دیدن اینکه در واقع اتریوم در طول هفته های اخیر رهبری روند را در بازار رمزارز به عهده داشته است،این دارایی با حرکت به ۵۰۰ دلار می تواند به بیت کوین اجازه دهد تا به ۱۳۰۰۰-۱۴۰۰۰ دلار برسد.

اتریوم می تواند به زودی به روند صعودی برگردد

معامله گری که ۶ ماه قبل از سقوط بیت کوین به کف قیمت ۳۲۰۰ دلاری در بازار نزولی سال ۱۳۹۷ این موضوع را پیش بینی کرده بود ، اکنون در مورد روند اتریوم صعودی است.
وی نمودار زیر را در تاریخ ۲ شهریور به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که اتریوم طبق موج الیوت “ABC احتمالی” را تشکیل داده است. موج الیوت نوعی تحلیل تکنیکال است که نشان می دهد بازارها به دلیل روانشناسی سرمایه گذار در امواج قابل پیش بینی حرکت می کنند.
این معامله گر گفت که این ABC می تواند به سمت ۴۹۰ دلار حرکت کند.
تحلیلگری که این نمودار را به اشتراک گذاشت در رابطه به حرکت احتمالی به سمت ۵۰۰ دلار اضافه کرد:

“ABC بالقوه در نمودار ۴ ساعته اتریوم کامل است. می توان یک بک تست خوب از شکست مثلث را ببینید و از دیدن سطح بالای جدید از اینجا تعجب آور نیست در حالی که همه اکنون در مورد ان نزولی هستند. به عقیده من هنوز قوی ترین روند ممکن را دارد. “

او همچنین در مورد بیت کوین هم صعودی است

همان تحلیلگری که تحلیل مربوط به اتریوم را در بالا منتشر کرد ، همچنین در مورد روند بیت کوین دیدگاهش صعودی است.
با اشاره به نمودار پایین ، که تحلیلگر می گوید نشانگر معمولی بودن بیت کوین است ، گفت :

” بیت کوین در اینجا کاملا معمولی به نظر می رسد ، اما این هنوز سناریوی اصلی من است و خبر خوب این است که پشتیبانی زیادی در ۱۱ و ۱۱.۳ هزار دلار وجود دارد، این مناطقی است که من خریداری خواهم کرد، فکر نمی کنم این روند هنوز تمام شده باشد، با این حال، احتمالاً هنوز هم برخی از خریداران پیشگام هنوز تکان نخورده باشند. “

در طولانی مدت، این تحلیلگر انتظار دارد که بیت کوین به سمت مقاومت محوری ۱۴،۰۰۰ دلار و سپس به سمت ۲۰،۰۰۰ دلار بالاترین قیمت تاریخ خود حرکت کند.او معتقد است که این سناریو با مجموعه کلان موج های الیوت مطابقت دارد.