اتریوم بیش از ۱۵ درصد از ۴۴۵ دلار در برابر دلار آمریکا سقوط کرده است. ممکن است قیمت اتریوم بیشتر کاهش پیدا کند ، اما منطقه حمایت ۳۶۰ دلاری ممکن است مثل یک سد محکم در برابران خریداران روند نزولی عمل کند.

– قیمت اتریوم در یک منطقه نزولی پایین سطوح مقاومت ۴۰۰ و ۴۱۰ دلار در برابر دلار معامله می شود.
– یک سطح حمایت قدرتمند در روند نزولی نزدیک به سطوح ۳۶۰ و ۳۶۸ دلار اماده است.
– یک خط روند نزولی اتصالی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۰۰ دلار در نمودار ۴ ساعتی اتریوم/دلار در حال شکل گیری است. (داده ها از Kraken)
– انتظار می رود جفت ارز به روند نزولی خود تا سطح ۳۶۰ دلار ادامه دهد ، تا اینکه خریداران روند صعودی یک رالی تازه را اغاز کنند.

قیمت اتریوم قرمز شد

این هفته گذشته، اتریوم نتوانست سود خود را افزایش دهد و کاهش قیمت شدیدی زیر ۴۲۰ دلار در برابر دلار آمریکا را آغاز کرد. قیمت اتریوم منطقه حمایت ۴۰۰ دلار را شکست و بسیار پایین تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعت) قرار گرفت.
این کاهش به حدی بود که اتریوم حتی پایین تر از سطح حمایت ۳۸۵ دلار قرار گرفت. پایین ترین قیمت در ۳۷۹ دلار رقم خورد و در حال حاضر قیمت بالاتر اصلاح می خورد. به بالاتر از سطح ۳۸۵ دلار حرکت کرد، اما در نزدیکی سطح ۳۹۵ دلار با مقاومت روبرو است.
بنظر می رسد که سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد از روند نزولی اخیر از نوسان بالا ۴۴۷ دلار به نوسان پایین ۳۷۹ دلار دارد به مانند یک سطح مقاومت عمل می کند.اولین مانع مهم در نزدیکی سطح ۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ (۴ ساعته) قرار دارد. همچنین یک خط روند نزولی اتصالی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۰۰ دلار در نمودار ۴ ساعتی اتریوم/دلار در حال شکل گیری است.

قیمت اتریوم قرمز شد
اگر قیمت اتریوم سطوح مقاومت ۳۹۵ و ۴۰۰ دلار را بشکند ، می تواند یک موج بهبودی مطلوب را تشکیل دهد. مقاومت مهم بعدی در نزدیکی سطح ۴۱۰ دلار یا سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از روند نزولی اخیر از نوسان بالا ۴۴۷ دلار به نوسان پایین ۳۷۹ دلار قرار دارد.
برای جابه جایی به یک منطقه مثبت و اغاز یک روند صعودی تازه ، اتریوم باید از سطوح مقاومت ۴۱۰ و ۴۱۵ دلار در روزهای اتی عبور کند

حمایت در روند نزولی اتریوم ؟

اگر اتریوم نتواند از منطقه مقاومت ۴۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است روندی نزولی اغاز کند. حمایت اولیه نزدیک به سطح ۳۸۰ دلار است، اما اولین سطح حمایت مهم نزدیک به سطح ۳۶۸ دلار است.
حمایت مهم بعدی نزدیک به سطح ۳۶۰ دلار (آخرین منطقه شکست) است که در زیر آن خریداران روند نزولی احتمالاً حرکت نزولی بزرگتری را در کوتاه مدت هدف خواهند داشت.