کمپانی هایی که از این راه حل استفاده کنند ، می توانند در هزینه خود صرفه جویی کنند.

وی چین راه حل پایداری مبتنی بر بلاک چین خود را برای شرکتهایی که به دنبال دیجیتالی کردن شیوه های پایدار خود هستند، راه اندازی کرد.

بخشی از بلاک چین خود به عنوان یک پلتفرم خدمات تول چین (ToolChain)، وی چین میدهد می دهد که این راه حل می تواند شیوه های پایدار را در طول زنجیره تأمین و فرآیند تولید ساده تر کند و همچنین این شیوه ها را مانند تنظیم کننده ها به اشخاص ثالث نشان دهد.
وی چین که این ابزار اثبات تغییر ناپذیری از زنجیره تأمین سبز را فراهم می کند و می تواند مراحل مختلف ساخت را تحت پوشش قرار دهد. همچنین می تواند اطلاعات مربوط به بازیافت، پردازش، استفاده مجدد و بازرسی را ذخیره کند و به برندها اجازه می دهد منابع اصلی کالاها و مواد اولیه را ردیابی کنند.
از آنجا که روی بلاک چین قرار دارد، وی چین گفت تمام داده ها قابل اعتماد و سازگار در زنجیره تامین هستند. حتی می تواند هزینه های گزارش مربوط به مقررات دولتی، خدمات رتبه بندی برای پایداری و تصویر برند سبز و خدمات تصدیق برای تأمین اعتبار مسئول را کاهش دهد.
وی چین اضافه کرد که تحقیقات از مجمع جهانی اقتصاد نشان داد از انجایی که شرکت ها با خطرات بیشتری مواجهند افزایش تقاضا برای شفافیت در فعالیتهای پایدار و همچنین تأثیر مستقیم تغییرات اقلیمی بیشتر شده است.
بلاک چین مدتهاست که به عنوان راه حلی برای بسیاری از مسائل مربوط به زنجیره تأمین مورد حمایت قرار گرفته است. همانطور که قبلاً گزارش شد، از بلاک چین می توان برای ردیابی خطرات در صنعت غذاهای دریایی استفاده کرد. یک تولید کننده ماهی قزل آلا نروژی نیز برای مبارزه با کلاهبرداری از بلاک چین استفاده می کند.
اخیراً، توکن وی چین به نام وت (VET) به عنوان گزینه پرداخت برای مسافرانی که از Travala.com استفاده می کنند، اضافه شد.