ریپل در منطقه کلیدی ۰.۲۷۸۰ دلار در برابر دلار امریکا مسیری صعودی دارد. اکنون قیمت ریپل در ۰.۲۸۵۰ معامله می شود و در سطح ۰.۲۹۵۰ با موانع مهمی روبرو است.

– ریپل در منطقه مثبت بالای سطح حمایت ۰.۲۸۵۰ دلار در برابر دلار امریکا معامله می شود.
– قیمت باید بالای ۰.۲۸۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باقی بماند تا افزایش بیشتری پیدا کند.
– یک کانال صعودی کلیدی با حمایت نزدیک ۰.۲۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز ریپل/دلار در حال شکل گیری است.(داده ها از Kraken)
– این جفت ارز ممکن است با یک مقاومت قدرتمند در نزدیکی سطوح ۰.۲۹۲۰ و ۰.۲۹۵۰ دلار در اینده نزدیک روبرو شود.

پایداری قیمت ریپل بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته

دیروز، ما شاهد آغاز رشد مناسب ریپل از سطح محوری ۰.۲۷۸۰ دلار بودیم. قیمت XRP حرکت صعودی بالاتر از سطح مقاومت ۰.۲۸۵۰ دلار را بدست آورد و بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت.
ریپل حتی سطح مقاومت ۰.۲۹۰۰ دلار را نیز شکست، اما برای عبور از مقاومت ۰.۲۹۲۰ دلار به مشکل خورد. بیشترین قیمت ان در نزدیکی ۰.۲۹۱۹ دلار تشکیل شد و قیمت در حال حاضر پایین تر اصلاح می خورد . مقاومت سطوح ۰.۲۹۰۰ و ۰.۲۸۸۰ دلار را نیز شکست.
همچنین یک شکست مقاومت زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد از حرکت صعودی اخیر از نوسان ۰.۲۷۸۱ پایین به نوسان بالا ۰.۲۹۱۹ دلار رخ داد.

اکنون نزدیک به سطح حمایت ۰.۲۸۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته می شود.
مهم تر از همه ، یک کانال صعودی کلیدی با حمایت نزدیک ۰.۲۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز ریپل/دلار در حال شکل گیری است.حمایت کانال نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از حرکت صعودی اخیر از نوسان ۰.۲۷۸۱ پایین به نوسان بالا ۰.۲۹۱۹ دلار قرار دارد.
روند صعودی، قیمت XRP به نظر می رسد در نزدیکی سطح ۰.۲۹۲۰ دلار با موانعی روبرو شود. مانع اصلی نزدیک به سطح ۰.۲۹۵۰ دلار است که بالاتر از آن احتمالاً خریداران روند صعودی در جلسات آینده قصد دارند حرکت صعودی بیشتری به سمت سد ۰.۳۰۰۰ دلار داشته باشند.

روند نزولی در ریپل ؟

اگر ریپل نتواند از سطوح مقاومت ۰.۲۹۲۰ و ۰.۲۹۵۰ دلار عبور کند، ممکن است یک روند نزولی تازه اغاز شود. حمایت اولیه در نزدیکی خط روند پایین کانال با ۰.۲۸۵۰ دلار است.
یک شکست مقاومت شفاف زیر حمایت کانال می تواند قیمت را به سمت محوری ۰.۲۷۸۰ دلار بازگرداند. ضرر و زیان بیشتر احتمالاً منجر به پایین ترین قیمت هفتگی جدید در ۰.۲۷۲۰ دلار خواهد بود.