کارشناس قانون صنعت: هک های توییتری ثابت کرد تحقیق کردن در مورد رمزارزها اسان تر ارزهای فیات است

پنلی از کارشناسان مربوط به صنعت رمزارز موافقت کردند که اجرای قانون و امور مالی موسسات در حال شنیدن روایت های مثبت بیشتری درباره رمزارز هستند.
در طی نشست ۱۴ مرداد پیرامون رعایت حقوقی در صنعت رمزارز، افراد عالی رتبه به تغییرات اخیر در ادراک عمومی از این صنعت اشاره کردند و اشاره به دستگیری ها در طی چند هفته بعد ازهک های توییتر را به عنوان نمونه ای از اثربخشی تحلیلی بلاک چین برای حل جرم اشاره کردند.
این پنل بخشی از یک مجموعه در حال انجام از طرف انجمن کارشناسان جرایم مالی است.

توییتر و اجرای قانون

لانا شوارتزمان، مدیر ارشد بخش مقررات شرکت پکسفول (Paxful)، در مورد هک های توییتر گفت: ” بسیار جالب است تفاوتی که به نسبت دنیای سنتی فیات می بینیم. هرگز این دست مشکلات در فیات اینقدر سریع حل نشده است.”

جف هوروویتس، مدیر ارشد بخش مقررات کوین بیس ، همچنین موافقت کرد که این موضوع بخشی از روایت در حال تغییر در مورد رمزارز است: “این داستان به سرعت تغییر کرد – چگونه رمزارز با پیاده سازی قانون برای پیگیری این مسئله همکاری می کند؟”

افزایش کلی آسودگی خاطر و علاقه نهادهای مختلف

هورویتز در ادامه توضیحاتی درباره پیشرفت های مهم گفتگوهای مربوط به تنظیم مقررات رمزارز در طی دوره “شاید یکی دو سال گذشته” ارائه داد.
جاناتان لوین ، یکی از بنیانگذاران چین انالیز (Chainalysis)، شرکتی که به ردیابی بیت کوین ها در هک توییتر توسط گراهام کلارک ۱۷ ساله کمک کرده است، برآورد ۱۰ میلیون دلاری که هر روز در بیت کوین پول شویی می شود با کل مبلغی که در بلاک چین جریان دارد، مقایسه کرد: بیش از یک میلیارد دلار در هفته در بلاک چین بیت کوین جابجا می شود، بنابراین این هنوز مبلغ بسیار کمی در مقایسه با آنچه که در بلاک چین منتقل می شود، است. ”
لوین گفت: موسسات بسیار علاقه مند به چگونگی واردشدن به رمزارز هستند، اما خاطرنشان کردند: “موضوع کی و اگر ندارد، موضوع این است که چگونه رخ می دهد. ” در یک نظرسنجی مخاطبان در طول پنل، عدم وجود راهنمایی نظارتی مانع اصلی مؤسسات مالی است که میخواهند با رمزارز کار کنند.
لوین همچنین در مورد گروه معروف لازاروس از کره شمالی به عنوان نمونه ای از اجرای قانون با اشنایی بهتر با فن آوری های رمزارز صحبت کرد. درست در ماه فروردین، خزانه داری آمریکا دو تبعه چینی و کیف پولهای رمزارز انها را به دلیل تهیه رمپهای خروجی برای رمزارزها دزدیده شده گروه لازاروس ، تحریم کرد.