ریپل در حال رشد است و در منطقه مثبت بالای حمایت ۰.۳۰۰۰ دلار در برابر دلار آمریکا معامله می شود. در کوتاه مدت انتظار می رود قیمت بیت کوین از ۰.۳۲۰۰ و ۰.۳۲۵۰ دلار نیز عبور کند.

– قیمت ریپل نشانه های صعودی زیایی بالای حمایت ۰.۳۰۰۰ دلار در برابر دلار امریکا نشان می دهد.
– قیمت احتمالا به زودی به سمت بالا شتاب خواهد گرفت و کف قیمت در ۰.۲۹۸۰ حمایت می شود.
– تعدادی خط روند صعودی با سطح حمایت نزدیک به ۰.۳۰۸۰ و ۰.۲۸۵۰ دلار در نمودار ۴ ساعتی جفت ارز ریپل/دلار در حال شکل گیری است.
– قیمت می تواند در اینده نزدیک در روند نزولی اصلاح بخورد و ولی خریداران روند صعودی از حمایت ۰.۲۸۵۰ مراقبت خواهند کرد.

قیمت ریپل اوج ماهیانه جدیدی را هدف گرفته است

پس از اصلاح نزولی کوتاه مدت، ریپل افزایش قیمت جدیدی بالاتر از ۰.۳۰۰۰ دلار را آغاز کرد. قیمت در یک مسیر صعودی است و بالاتر از سطح ۰.۳۰۵۰ دلار به علاوه میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعت) قرار گرفته است.
یک اوج نزدیک به ۰.۳۲۰۰ دلار تشکیل شده است و به نظر می رسد که قیمت آن با موانعی نزدیک به ۰.۳۲۰۰ دلار روبرو شده است. ریپل در حال امتحان سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد از حرکت صعودی اخیر از نوسان پایین ۰.۲۷۳۶ به نوسان بالا ۰.۳۲۰۰ دلار است. در روند نزولی، حمایت های بسیاری وجود دارد که در نزدیکی سطح ۰.۳۰۰۰ دلار در حال تشکیل هستند.
همچنین در نمودار ۴ ساعته جفت ارز ریپل/دلار چند خط روند صعودی با حمایت نزدیک به ۰.۳۰۸۰ دلار و ۰.۲۸۵۰ دلار در حال تشکیل است. سطح ۰.۲۹۸۰ دلار نیزحمایت اصلی است زیرا که نزدیک به سطح سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از حرکت صعودی اخیر از نوسان پایین ۰.۲۷۳۶ به نوسان بالا ۰.۳۲۰۰ دلار قرار دارد.

Ripple-XRP-1
در روند صعودی، مقاومت قدرتمندی نزدیک به سطح ۰.۳۲۰۰ دلار وجود دارد. بک بسته شدن موفق بالای مقاومت ۰.۳۲۰۰ دلاری می تواند درها را برای افزایش بیشتر از سطح ۰.۳۲۲۰ دلار باز کند. مقاومت مهم بعدی در نزدیکی سطح ۰.۳۲۵۰ دلار است که بالاتر از آن احتمالاً به قیمت بالای ماهانه جدید خواهد رسید.

حمایت از روند نزولی در اتریوم

اولین پشتیبانی اصلی برای خریداران روند صعودی نزدیک به ۰.۳۰۰۰ دلار و ۰.۲۹۸۰ دلار است. اگر خریداران روند صعودی نتوانند از ۰.۲۹۸۰ دلار محافظت کنند، این امر می تواند منجر به یک روند نزولی شود.
حمایت اصلی نزدیک به سطح ۰.۲۸۵۰ دلار است که در زیر آن ممکن است در کوتاه مدت قیمت کاهش نزولی نسبت به سطح ۰.۲۶۸۰ دلار داشته باشد.