محققان بلومبرگ معتقدند، بیت کوین تنها درصورتی که یک اتفاق غیرمنتظره رخ دهد ممکن است روند صعودی قیمت خود را از دست بدهد. مایک مک گلوئون، استراتژیست ارشد، در روز ۲۹ مرداد ماه در توییتی خلاصه ای از جدیدترین اطلاعات دارایی بلومبرگ اعلام کرد، بیت کوین موضعی کاملا صعودی دارد.

قیمت بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد

در هفته های اخیر بیت کوین به لطف افزایش قیمت های خود که به بالاترین قیمت یک سال گذشته یعنی ۱۲۴۰۰ دلار نیز رسید ، دوباره مورد توجه عموم قرار گرفته است. علیرغم پولبک ناچیز، دستاوردها به طور گسترده حفظ شده است و تحلیلگران اطمینان دارند که مسیر ان به جز اینده ی کوتاه مدت ، در موقعیتی صعود باقی مانده است.
او نوشت :

” برای اینکه روند صعودی قیمت بیت کوین ، روندی که یک تقریبا یک دهه است ادامه دارد متوقف شد ، باید یک اتفاق غیر منتظره رخ دهد.”
وی ادامه داد : “معیارهای تقاضا و پذیرش در مقابل ویژگی منحصر به فرد دارایی کریپتو به عنوان عرضه ثابت ، پایدار باقی مانده است.”

نمودارها تأیید می کنند که بیت کوین در حال حاضر در باریکترین سناریوی باند های بولینگر تاریخ خود قرار دارد – یک اتفاق به موقع بعد از آنکه خالق بولینگر یعنی جان بولینگر در روز دوشنبه، روند صعودی فعلی را به عنوان “روندی بی نقص” توصیف کرد.

روندی بی نقص
حفظ کردن روند صعودی در پناهگاه های امن

بلومبرگ در جدیدترین انتشارات خود موضع روزافزون طرفدار بیت کوین را بیان کرده است. در اوایل ماه جاری، این افزایش قیمت بیت کوین را نسبت به قیمت های الت کوین هایی از جمله اتریوم، که آن را “سوداگرانه تر” توصیف کرده است، متمایز کرد.
همچنین نشریه بلومبرگ اضافه کرده که بیت کوین با شش برابر قیمت طلا تثبیت شده است، که خود طلا نیز با پیشرفت قابل توجه به بالاترین قیمت ان در تاریخ یعنی ۲۰۷۰ دلار رسیده است.
در مورد این فلز گرانبها، که همچنان با بیت کوین همبستگی دارد، مک گلون روز دوشنبه گفت که خریداران روند صعودی همچنان دست بالارا خواهند داشت.
وی در بخشی از یک توییت دیگر نوشته است: “بالاتر از اوج قیمت سابق اواسط مرداد ماه حدود ۱۹۰۰ دلار به ازای هر اونس ، بازار صعودی طلا به نظر می رسد که در روزهای ابتدایی خود قرار دارد اما احتمالاً برای مدتی تثبیت سود خواهیم داشت.”
همانطور که Cointelegraph گزارش داد، به نظر می رسد که تضعیف دلار آمریکا باعث موفقیت دارایی های منتصب به پناهگاه های امن است، چیزی که هیچ نشانه ای از توقف آن نیست زیرا شاخص ارز دلار امریکا در پایین ترین میزان خود در ۲ سال اخیر قرار دارد.