اتریوم نتوانست از مقاومت ۴۴۵ دلاری عبور کند و به پایین تر از ۴۲۰ دلار در برابر دلار امریکا سقوط کرد.اکنون قیمت اتریوم به سمت حمایت کلیدی نزدیک به ۴۰۰ دلار می رود.
– اتریوم بیش از ۵ درصد سقوط کرده و سطوح حمایت ۴۲۵ و ۴۲۰ دلار را شکسته است.
– قیمت حتی پایین تر از مقاومت ۴۲۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت.
– یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۲۰ دلار در نمودار ساعتی اتریوم/دلار (داده ها از Kraken) در حال شکل گیری است.
– جفت ارز در نزدیک سطوح حمایت ۳۹۸ و ۴۰۰ دلار خریداران مشتاق زیادی پیدا خواهد کرد.

اصلاح خوردن ۵ درصدی قیمت اتریوم

پس از تلاش ناموفق دیگری برای به دست آوردن قدرت بالای ۴۴۵ دلار، اتریوم اصلاح نزولی در برابر دلار آمریکا را آغاز کرد. اتریوم با افت ۵ درصدی همراه بوده و سطوح حمایت ۴۲۵ و ۴۲۰ دلار را نیز شکست.
کاهش اخیر به حدی بود که قیمت حتی پایین تر از سطح ۴۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. معاملات حتی تا قثیمت پایین ۴۰۵ دلار نیز انجام شد اما در حال حاضر در حال بهبود بیشتر است. مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۴۱۵ دلار است.
سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد از روند نزولی اخیر از نوسان بالا ۴۴۷ دلار به نوسان پایین ۴۰۵ دلار نزدیک به سطح ۴۱۵ دلار قرار دارد که به عنوان مانع عمل می کند علاوه بر این ، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۲۰ دلار در نمودار ساعتی اتریوم/دلار در حال شکل گیری است.

Ethereum
مقاومت کلیدی در نزدیکی ۴۲۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال شکل گیری است. سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از روند نزولی اخیر از نوسان بالا ۴۴۷ دلار به نوسان پایین ۴۰۵ دلار نزدیک ب سطح ۴۲۵ دلار قرار دارد.
یک شکست مقاومت موفقیت آمیز بالاتر از سطوح مقاومت ۴۱۵، ۴۲۰ دلار و ۴۲۵ دلار برای شروع افزایش قیمت تازه نیاز است. در مورد ذکر شده، احتمالاً خریداران روند صعودی قیمت را به سمت سطوح مقاومت ۴۴۵ و ۴۵۰ دلار سوق می دهند.

سطح حمایت صعودی بسیار مهم برای اتریوم

اگر اتریوم نتواند به سطوح ۴۲۰ یا ۴۲۵ دلار برگردد، ممکن است که به صورت نزولی حرکت کند. حمایت اولیه تقریباً در پایین ترین سطح اخیر یعنی ۴۰۵ دلار قرار دارد.
حمایت اصلی نزدیک به سطح ۴۰۰ دلار (منطقه شکست کلیدی اخیر) یا ۳۹۸ دلار است. اگر ضرر بیشتری به زیر ۳۹۵ دلار وارد شود، این قیمت می تواند یک روند نزولی عمده را به سمت ۳۸۰ یا حتی ۳۶۵ دلار شروع کند.