گزارش جدیدی از رویترز ادعا می کند که پلتفرم معاملات رمزارز کوین بیس در حال تهیه پرونده برای عرضه مستقیم در بازارهای بورس ایالات متحده است.
این عرضه ی بالقوه در مراحل اولیه خود قرار دارد و این شرکت هنوز به تصویب عرضه اولیه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار نرسیده است.
اگر این امکان به ثمر برسد، گامی قابل توجه در تکامل صنعت کریپتو خواهد بود، زیرا این صرافی ، اولین صرافی رمزارز می شود که در بازارهای عمومی بورس عرضه خواهد شد.

گزارش مبنی بر اقدام صرافی کوین بیس برای عرضه عمومی در بازار بورس

با توجه به منابع نامشخص ذکر شده در این گزارش، این عرضه می تواند در سال جاری صورت بگیرد.
در صورت تصویب، احتمالا کوین بیس یکی از تنها شرکت های رمزارز غیر مرتبط با ماینینگ می باشد که به عرضه می رسد که یک گام مهم در پیشرفت صنعت جوان و به سرعت در حال رشد رمزارز است.
براساس این گزارش، روند اماده سازی عرضه هنوز در مراحل اولیه خود است و صرافی هنوز هیچ گونه اسناد رسمی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال نکرده است.
همچنین اظهار می دارد که این شرکت در حال حاضر در حال انجام پروسه تهیه لیست عرضه از طرف های ذی ربط از جمله بانک های سرمایه گذاری و موسسات حقوقی است.
این منابع گفتند:

“کوین بیس می تواند عرضه خود را در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده دنبال کند. ” این منابع افزودند: این شرکت هنوز قصد خود را برای عمومی شدن در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت نکرده است، اما در حال مذاکره برای استخدام بانک های سرمایه گذاری و شرکت های حقوقی بوده است. “

هم کوین بیس و هم کمیسیون بورس و اوراق بهادار از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کردند.
توجه به این نکته ضروری است که شرکتها غالباً درمورد برنامه های عرضه سهام به بازار با بانکداران سرمایه گذاری و وکلا مشغول گفتگو هستند و این صحبت ها همیشه نشان دهنده عرضه قریب الوقوع نیست.
ممکن است که تیم مدیریت صرافی کریپتو صرفاً تلاش کند تا روند را بهتر بشناسد، یا در یک فرصت بعدی زمینه را برای عرضه سهام فراهم کند.

منابع: کوین بیس هدف دارد که به جای عرضه ی اولیه ، سهام خود را عرضه مستقیم کند

منابع ناشناس همچنین به رویترز فاش کردند که پلتفرم کریپتو ترجیح می دهد که به جای عرضه اولیه عمومی ، با عرضه مستقیم وارد بازار بورس شود.
عرضه مستقیم بدان معنی است که هیچ سهام جدیدی به سرمایه گذاران پیشنهاد نمی شود. این به نفع سرمایه گذاران قدیمی تر و تیم مدیریتی این شرکت خواهد بود زیرا این امکان را برای آنها فراهم می کند که سهام خود را فوراً بفروشند و دوره متوسط قفل شدن ۶ ماهه عرضه اولیه را از پیش رو بردارند.
براساس آخرین دوره جمع آوری کمک های مالی خصوصی این صرافی، احتمالاً آنها با ارزش ۸ میلیارد دلار یا بیشتر عرضه می شوند.