صرافی بی تی سی تورک (BtcTurk) در مسابقات مقدماتی قهرمانی اروپا یوفا ۲۰۲۱ با فدراسیون فوتبال ترکیه اغاز به همکاری کرده است.
روز ۳۰ مرداد ماه شعبه خبرگزاری کوین تلگراف در ترکیه در گزارش داد ، که بی تی سی تورک از طریق توافق با فدراسیون فوتبال ترکیه ، حامی اصلی تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان ترکیه شد.
طبق اطلاعیه رسمی، توافق نامه ۲۸ ماهه ظاهرا باعث می شود بی تی سی تورگ به اولین پلتفرم کریپتو تبدیل شود تا قرارداد اسپانسرینگ با یک تیم ملی فوتبال را امضا کند. تیم های ملی فوتبال ترکیه از آرم های اسپانسر در لباس خود استفاده نمی کنند، اما یک آرم بی تی سی تورک به لباس های تمرینی بازکنان اضافه می شود.

سال گذشته، بی تی سی تورک با تیم حاضر در سوپر لیگ ترکیه یعنی یانی مالاتیا اسپور قرارداد اسپانسرینگ امضا کرد. ازگور گونری مدیرعامل بی تی سی تورک درباره قرارداد جدید اسپانسرینگ گفت:

“ما افتخار می کنیم که یکی از اصلی ترین حامیان تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی اروپا یوفا، که در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود هستیم – این اولین باری است که این بازی ها در سال فرد برگزار می شود”

وقتی از وی سؤال شد که آیا امکان تعیین و پرداخت قراردادهای بازیکن با بیت کوین یا سایر ارزهای کریپتو وجود دارد، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، نیهات اوزدمیر گفت:

“قراردادهای بین تیم ها و بازیکنان به عنوان پایه و اساس در این شرایط عمل می کنند. اگر هر دو طرف درمورد شرایط پرداخت از طریق رمزارز موافقت کنند، این پرداخت را می توان از این طریق انجام داد. اگر قرارداد اجازه می دهد، می توانید مبلغ پرداخت را با بیت کوین، طلا یا مقادیر دیگر انجام دهید. “

نجلا گونور گیراکسی، سرمربی تیم ملی بانوان گفت: “هدف ما این است که ترکیه در آینده نزدیک یکی از کشورهای پیشرو در فوتبال بانوان باشد. با حمایت مالی اسپانسر جدید بی تی سی تورک ، من معتقدم که می توانیم به هدف خود برسیم. “