XRP در هفته های اخیر با فاصله نزدیکی نسبت به بیت کوین و اتریوم معامله شده است که طی چند روز گذشته آن را در معرض فشار فروش قابل توجهی قرار داده است.
تحلیلگران اکنون به طور گسترده ای اشاره می کنند که این رمزارز اگر پایین تر از سطح حمایت کلیدی ، جایی که خریداران روند صعودی برای دفاع از ان زیاد تلاش کردند ، باقی بماند ممکن است روندی ضعیفی در پیش بگیرد.
به نظر می رسد که شکسته شدن شبانه زیر این سطح این علامت مهمی برای چشم انداز نزدیک مدت آن است و این نشان می دهد که خریداران ان ممکن است قدرت خود را از دست بدهند.
به احتمال زیاد روند حرکتی بعدیی ان به این بستگی دارد که آیا بیت کوین و بقیه بازار کریپتو می توانند از سطوح مقاومت نزدیک مدت که در نتیجه کاهش قیمت گسترده بازار ایجاد شده است عبور کنند یا خیر.
یکی از نتایج عملکرد ضعیف اخیر ریپل، از دست دادن موقعیت خود به عنوان سومین رمزارز بزرگ به لحاظ ارزش بازار است که انرا به تتر واگذار کرده است.

با افزایش فشار فروش، ریپل سطح حمایت کلیدی را از دست می دهد

در زمان نگارش این مقاله ، XRP با قیمت فعلی خود ۰.۲۹ دلار در حال معامله است. این رقم کاهش قابل توجهی از سطح صعودی اخیر ۰.۳۳ دلار را که فقط چند روز پیش تعیین شده بود، نشان می دهد.
این اوج های اخیر با مرز بالایی محدوده معاملاتی کلان رمزارز همزمان شده است.
عدم پذیرش در این سطح نشان می دهد که این سطح با فشار فروش تحت فشار قرار گرفته است که ممکن است مانع چشم انداز کوتاه مدت آن شود.
کاهش قیمت اخیر به دنبال بیت کوین و اتریوم اتفاق افتاد، که هر دو دیروز زیان قابل توجهی را دیدند که آنها را وادار به عقب رفتن به سمت محدوده معاملات قبلی خود کرد.
یکی از تحلیلگران سابقا خاطرنشان کرد که ۰.۳۰ دلار سطح حمایت بسیار مهمی برای ریپل برای حفظ سطح بالا است، اما از آن زمان این سطح را از دست داده است و اکنون به نظر می رسد که حتی در معرض خطر نزولی دیگری نیز قرار بگیرند.

“ریپل ۱ ساعته – در یک منطقه مورد علاقه، سعی در راه اندازی رالی ” او ضمن اشاره به نمودار موجود در زیر توضیح داد

ریپل به تتر

اکنون تتر سومین رمزارز بزرگ جهان از لحاظ ارزش بازار

یکی از اثرات جانبی روند ضعیف اخیر XRP، عدم موفقیت رشد ارزش بازار ان در برابر تتر است – که قبلاً چهارمین دارایی بزرگ دیجیتال بود.
بر اساس داده های Unfolded، تتر اکنون ارزش بازار ریپل را پشت سر گذاشته است و خود را به سومین رمزارز بزرگ تبدیل کرده است.
” تتر به تازگی ازریپل پیشی گرفته است و اکنون سومین دارایی بزرگ با ارزش بازار برابر با ۱۳.۱۴ میلیارد دلار در کل پلتفرم های که در ان موجود است.”
روند حرکتی بعدی بیت کوین و اتریوم نقش تعیین کننده ای در تعیین روند ریپل ایفا خواهد کرد، زیرا بازگشت از کف قیمت های اخیر آنها ممکن است به باز پس گیری جایگاه ارزش بازار ریپل در برابر تتر کمک کند.