یکی از مدیران صندوق های کریپتو اظهار داشت: تغییر در نرخ توزیع مجموع معاملات مشتقاتی که هنوز خاتمه نیافته اند “به شدت صعودی است”، همانطور که جان بولینگر می گوید رالی قیمت “بی نقص است”.
یک معامله گر معتقد است که به دلیل اینکه معاملات آتی بیت کوین ۶ درصد بالاتر از قیمت لحظه ای صورت می گیرد، اگر بیت کوین از مقاومت ۱۳ هزار دلاری عبور کند ، افزایش قیمتی انفجاری خواهد داشت.

در توئیتی در تاریخ ۲۸ مرداد، معامله گر مشتقات JSterz هایلایت کرد معاملات آتی بیت کوین “بسیار زیاد” به عنوان نشانه ای مبنی بر اینکه ممکن است به زودی روند صعودی بسیار شدید فرا برسد.

یک تریدر گفته: افزایش قیمتی انفجاری رخ خواهد داد

در حال حاضر، قراردادهای آتی بیت کوین که در فروردین ماه ۱۴۰۰ منقضی می شوند ۶ درصد بیشتر از قیمت لحظه ای بیت کوین/دلار با قیمت حدود ۱۲۲۸۰ دلار قیمت گذاری شده اند.

JSterz به طور خلاصه می گوید:

“به نظر خیلی بیش از حد معمول است که معاملات که در ۱ فروردین ۱۴۰۰ منقضی می شوند ۶ درصد بیشتر از قیمت لحظه ای معامله می شوند”

“ما از سال ۱۳۹۶ حدود چهار بار در این سطح بوده ایم. اگر بیت کوین مقاومت ۱۳هزار دلار را رد کند ، قیمت ان منفجر می شود. “

یک تریدر گفته افزایش قیمتی انفجاری رخ خواهد داد
نرخ مجموع معاملات مشتقاتی که هنوز خاتمه نیافته اند روی پلتفرم معاملاتی روز دوشنبه به بالاترین رقم خود در تاریخ رسید و از رکورد قبلی خود که در بهمن ماه سال گذشته قبل از سقوط ناشی از ویروس کرونا ثبت کرده بود را شکست.

تراویس کلینگ، مدیر صندوق ایکیگای، اظهار داشت: “به تغییر سهم بازار OI توجه داشته باشید”، و نمودار کلی را در توییتر بارگذاری کنید.

“ما اینقدر در گذشته در مورد افزایش قیمت صحبت کرده ایم … که تبدیل به یک شوخی شده است .اما بدون شک، این واقعا همان افزایشی است که از ان می گفتیم و بسیار صعودی است.”

actually The Herd and its wildly bullish

بولینگر منتظر روند صعودی بی نقص است

سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین پس از خرید چشمگیر چند میلیارد دلاری توسط MicroStrategy در اواخر مرداد ماه، همچنان یکی از موضوعات اصلی گفتگو میان طرفداران است.

مدیر دارایی Grayscale شاهد ثبت سرمایه گذاری در صندوق های مختلف رمزارز خود است، زیرا بیت کوین به عنوان یک جایگزین فیات ، از طلا عملکرد بهتری داشته است.
روز دوشنبه، یک نوسان ناگهانی به بالاتر از ۱۲۰۰۰ دلار رخ داد که تصور شد موقتی است، اما ان سطح در این چند روز حفظ شده است.
برای جان بولینگر، خالق شاخص نوسانات باند بولینگر، اکنون دلایل زیادی وجود دارد که به قدرت این رالی اعتقاد داشته باشد.
“من می توانم تصور می کنم که فردی از این رالی بیت کوین/دلار شکایت داشته باشد ، ولی من نه. این رالی بی نقص است.”
“فشردن، تأیید شکست مقاومت، بالا رفتن از باند بالا، کنسول، حمایت در باند میانی، فشاری کوجیک، شکستن مقاومت به سمت اوج جدید. چقدر بیشتر می توان درخواست کرد ؟! “