اتریوم طی چند هفته گذشته در یک رالی چشمگیر بوده است. از آغاز ماه تیر، هنگامی که دارایی نزدیک به ۲۲۰ دلار معامله می شد، اتریوم به معنای واقعی کلمه دو برابر شده است. در زمان نوشتن این مقاله اتریوم در ۴۴۰ دلار معامله می شود.

اگرچه برخی این حرکت را یک حرکت مقطعی می دانند که پایدار نیست، اما نشانه های بلاک چین نشان می دهد که اتریوم در جای خوبی قرار دارد. آنها به سیگنالهای مثبت فنی که اتریوم طی ماههای اخیر شکل داده است اضافه می کنند.

بنیادی های روی بلاک چین اتریوم صعودی هستند

طبق گفته Santiment، یک شرکت تحلیلی بلاک چین، اتریوم از نظر بنیادی آن در مکان خوبی است. این شرکت در یک تحلیل ۲۶ مرداد خاطر نشان کرد که دو نشانه روی بلاک چین محوری نزدیک یا در بیشترین اندازه تاریخ خود هستند:

“تعداد معاملات روزانه اتریوم در این هفته تقریباً به بالاترین اندازه خود در تاریخ رسید. بالاترین رقم تاریخ ان ۱.۳۴ میلیون معامله در در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۷ هنگامی که اتریوم متوسط قیمت بازار ۱.۰۴۲ دلار داشت، ثبت شد. در اوایل این هفته تعداد معاملات آن به ۱.۲۷ میلیون معامله در روز رسید.. هزینه های معامله اتریوم همچنین دو روز پشت سر هم بالاترین قیمت تاریخ ان را شکست، با هزینه ۱۷.۸ هزار دلار اتریوم (روز ۱۲ مرداد )و ۲۰.۳ هزار دلار اتریوم (روز ۲۳ مرداد)
Santiment ادعا می کند که این دو رسیدن این ۲ معیار اندازه گیری به این سطوح می رسند “نشانه بلند مدت خوبی برای دارندگان اتریوم است.”

به شکل مبهمی مربوط به این موضوع ،تحلیلگران دریافتند که بین فعالیت شبکه اتریوم و ارزش اتریوم تا حدودی همبستگی وجود دارد. این به احتمال زیاد به این دلیل است که برای ارسال معاملات مربوط به اتریوم، هزینه ان نیز باید با اتریوم پرداخت شود.

انتظار روند صعودی با تایید تکنیکال ها

تحلیلگران تکنیکال همچنین فکر می کنند اتریوم از منظر کوتاه مدت و بلند مدت در وضعیت خوبی قرار دارد.
همانطور که از NewsBTC گزارش شده است،سر تحلیلگر شرکت بلاک فایر، یک شرکت تحقیقاتی رمزارز، گفت:

“اتریوم اماده برداشتن قدمی دیگر رو به بالا است. شکست مقاومت هفتگی ۴۵۰ دلار هدف بعدی است. تعجب نکنید که بسیاری از این پول اضافی الت کوین ها به اتریوم وارد شود و برخی اصلاحات سالم را در کوتاه مدت مشاهده کنید. کاهش برخی از دارایی های در خطر ، وارد اتریوم خواهند شد.”

در چشم انداز بلند مدت اتریوم، همان معامله گری که پیش بینی کرد در سال ۲۰۱۹ بیت کوین پایین خواهد امد، اخیراً خاطرنشان کرد که اتریوم صعودی است زیرا الگوی مکدی یک ماهه ان به سمت سبز روی اورده است.