ساعتی پیش بیت کوین سیگنالی با تاریخچه رالی های افزایش قیمت ۵۰۰۰٪ را تایید کرد
در طی روزهای اخیر صحبتای زیادی راجع به روبان های هش (Hash Ribbons) بیت کوین شده است. روبان های هش اندیکاتوری برای رصد و پیگیری میانگین های متحرک هش ریت بیت کوین در کوتاه یا بلند مدت است
سرمایه گذاران کریپتو نیز بحث خود را درباره ی ان آغاز کرده اند زیرا آنها بر این باورند که در آستانه ایجاد سیگنال صعودی بسیار با اهمیتی قرار گرفته است.
به گفته سازنده این اندیکاتور، سیگنال مورد نظر فقط سه ساعت قبل از اننشار این مقاله ، به تایید رسیده است.

 

بیت کوین دقایقی پیش سیگنال صعودی بسیار مهم را تایید کرد

همانطور که روز یکشنبه گزارش شده است، در حالی که قیمت روند افزایشی داشت ، روبان های هش در حال تشکیل سیگنال “خرید” بودند.
مدیر دارایی دیجیتال و سازنده ی روبان های هش چارلز ادواردز ،پس از اینکه شمع روزانه برای روز یکشنبه بسته شد این سیگنال را تأیید کرد.

“دقایقی پیش سیگنال “خرید” روبان های هش #بیت کوین تأیید شد. این سیگنال پس از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین(Halving) بسیار ویژه است. احتمالاً خیلی طول خواهد کشید تا دفعه ی بعدی. … و بنابراین روند صعودی بزرگ آغاز می شود. “

این سیگنال از این حیث اهمیت دارد که تاریخ نشان داده که منجر به رالی های تاریخی افزایش قیمت بیت کوین می شود.
نمودار زیر از ادواردز است و در حال حاضر درست به ماندد دسامبر ۲۰۱۹ جاری است. این نشان می دهد که هر نمونه از روبان های هش با سیگنال “خرید” به افزایش های پارابولیک (Parabolic) و رالی هایی با میانگین ۵۵۲۰٪ منجر شده است.

دفاع کردن در برابر مارپیچ مرگ

آخرین سیگنال “خرید” روبان های هش فقط به دلیل اینکه ماینر های بیت کوین پس از تسلیم شدن ، دوباره برگشتند ، امکان پذیر است .
در تاریخ ۲۱ تیر، این نویسنده مطلب گسترده ای در توییتر خود منتشر کرد که در ان به تحلیل وضعیت استخراج رمزارزها پرداخت.
مهمتر از همه، به تازگی میانگین متحرک هفت روزه هش ریت شبکه بیت کوین به رکورد بالای ۱۲۴.۵ بازدم در ثانیه رسید. این تقریبا دو برابری نرخی است که سال گذشته مشاهده شد. قدرت ماینرهای بیت کوین علی رغم نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در ماه خرداد که به طور مؤثر ۵۰ درصد از درآمد ماینرها را کاهش داد ، افزایش یافت.
به نظر می رسد که افزایش قدرت در سیستم استخراج از چهار روند زیر حاصل شده است:
– هجوم سرمایه گذاری بنگاه های استخراج رمزارز، به ویژه در ایالات متحده و در کانادا: یک شرکت به تنهایی ۱۷۴۰۰ دستگاه از جدیدترین مدل دستگاه ها را از Bitmain خریداری کرده است.
– فرا رسیدن فصل باران در چین: هزینه های برق در چین در فصل بارانی کاهش می یابد و به ماینرهای بیت کوین اجازه می دهد دستگاه های بیشتری را روشن کنند.
– فروش دستگاه های استخراج کارآمدتر از شرکتهای تولید کننده ASIC : شرکت ها در حال فروش دستگاه های استخراج رمزارز کارآمد تر هستند.
– و یک جنگ احتمالی هش ریت به علت منافع ملی برخی کشورها، یعنی ایران و ونزوئلا.