استلار (XLM) با اخرین رالی افزایش قیمت خود، XRP را کنار زد؛ آیا این موضوع پابرجا خواهد ماند؟
استلار در روند افزایش قیمت قدرتمندی قرار گرفته و حرکت خوب این رمزارز هیچ نشانه‌ای از کند شدن سرعت را نشان نمی‌دهد.
این امر به آن اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری نسبت به ریپل داشته باشد که به طور گسترده یکی از رقبای اصلی آن محسوب می‌شود.
تحلیل گران هم اکنون به این نکته اشاره می‌کنند که این روند صعودی مداوم در حال پیشرفت است و از سوی سرمایه گذاران به شدت حمایت و بیشتر دیده شده است ، به طوری که یک شاخص نشان می‌دهد که حجم اجتماعی آن در هفته‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیری بوده‌ است.
در مورد اینکه آیا این روند عملکرد بهتر نسبت به ریپل در کوتاه‌ مدت ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، به نظر می‌رسد که خریداران روند صعودی استلار بسیار قدرتمند تر از خریداران روند صعودی ریپل هستند.
یک تحلیلگر حتی اشاره می‌کند که فکر می‌کند قیمت ریپل می‌تواند تا ۵۰ درصد دیگر کاهش یابد قبل از این که بتواند حمایت قوی داشته باشد.

روند صعودی قدرتمند استلار و عملکرد بهتر نسبت به ریپل و بیت کوین

طی ماه گذاشته استلار روند صعودی قدرتمندی داشته است.
این موضوع به آن کمک کرده است تا تا از سطح کف قیمت ۰.۰۶ سنت در ماه گذتشه ، امروز به بالاترین قیمت خود یعنی بیش از۰.۱۰ سنت برسد.
بخش زیادی از این دستاورد در طول ۲۴ ساعت گذشته به دست آمده‌است، چرا که استلار از قیمت روزانه زیر ۰.۰۹ سنت بالاتر رفته ‌است.
استلار در حال حاضر بیش از ۱ درصد قیمت فعلی خود یعنی ۰.۱۰۴ در حال افزایش است.
یکی از عواملی که به این حرکت کمک کرده است، هجوم گسترده ای در حجم فضای اجتماعی این دارایی بوده است.
براساس اطلاعات بدست‌آمده از برنامه تجزیه و تحلیل Santiment، بلافاصله پس از افزایش فعالیت در بحث های پیرامون رمزارزها در فضای اجتماعی، رالی افزایش قیمت اخیر برای استلار رخ داده است.
این پلتفرم در توییتی اخیر درباره این موضوع صحبت کرد و همچنین اضافه کرد: این بحث های اخیر در فضای اجتماعی به این نکته اشاره دارد که بی ثباتی بیشتر قریب الوقوع است.
” استلار امروز از بیتکوین جدا شده است، در رزوهای کم اتفاق برای سایر الت کوین ها ، عملکرد اسلار خارق العاده بوده است. هفته گذشته حجم اجتماعی به بالاترین اندازه خود در ۸ ماه اخیر رسیده است و عامل اصلی این روند افزایشی شده است و جرقه های صعودی که امروز دیدیم ، نشان از افزایش ادامه دار روند صعودی میدهد.

ایا استلار به عملکرد بهتر خود نسبت به ریپل ادامه میدهد ؟

رالی افزایش قیمت اخیر به استلار این قدرت را داد که نمودار همبستگی قدرتمند خود با ریپل را بشکند.
این یک احتمال قوی است که استلار در روزها و هفته های آینده به عملکرد بهتر خود نسبت به الت کوین رقیب خود ادامه دهد، زیرا یک تحلیلگر اخیراً پیش بینی کرده که رپیل قبل از یافتن هرگونه حمایت قدرتمند،۵۰ درصد کاهش می یابد.

“نظر کلی در مورد ریپل: من فکر نمی کنم این جرقه ها پایدارباشد و فعلاً هیچ چیزی را برای ان در اینده نمی بینم. من شخصاً انتظار بازگشت به سطح قبلی توسط پرتغال (Orange) یا بالاترین محدوده زمانی HTF) ( هستم که منجر به این افت پیش بینی شده می شود”

“سطح قبلی” که او به آن اشاره کرد، تقریباً ۵۰ درصد پایینتر از سطح فعلی در برابر جفت ارز ان با بیت کوین قرار دارد.