افزایش قیمت ناگهانی دوج کوین

دوج کوین به مقاومت هفتگی عظیمی برخورد می کند کلید این مقاومت ۰.۰۰۵ دلار است
دوج کوین این هفته از منطقه حمایت ۰.۰۰۲۲ دلار صعود کرد و بیش از ۱۰۰٪ در برابر دلار آمریکا به دست آورد. در حال حاضر DOGE در نمودار هفتگی با مقاومت جدی در نزدیکی ۰.۰۵۰۰ دلار روبرو است.
– قیمت این کوین در چند جلسه گذشته به شدت افزایش یافت و بیش از ۱۰۰٪ در برابر دلار آمریکا رشد کرده است.
– قیمت بالاتر از مقاومت ۰.۰۵۰۰ دلاری بود اما نتوانست پایدار بماند و مقداری افت کرد.
– پیش از این، در نمودار هفتگی برای جفت ارز DOGE / USDT (منبع داده از بایننس) سطح بالاتری از یک روند نزولی متصل با مقاومت در نزدیکی ۰.۰۰۲۵ دلار را نشان داد.
– این جفت ارز در حال حاضر بیش از ۴۰٪ از بالاترین سطح داخلی و مقاومت هفتگی عظیم پایین تر امده است.

افزتایش قیمت Dogecoin در نزدیکی ۰.۰۵ دلار به مانع برخورد کرده است

در روزهای گذشته، یک پایه حمایت قدرتمند توسط دوج بالاتر از مقاومت ۰.۰۰۲۰ دلار در برابر دلار آمریکا تشکیل شد. این کوین برای شروع یک رشد قدرتمندانه ، چند سطح موانع مهم را در نزدیکی سطح ۰.۰۰۲۵۰ دلار شکست.
در نمودار هفتگی جفت ارز DOGE / USDT سطح بالاتری در برابر یک روند نزولی متصل و مقاومت در نزدیکی ۰.۰۰۲۵ دلار را نشان داد. این درها را برای افزایش شدید باز کرد و این جفت ارز بیش از ۱۰۰٪ افزایش قیمت پیدا کرد.
مقاومت ۰.۰۰۴۰ دلار را شکست و بسیار بالاتر از میانگین حرکت ساده ۱۰۰ هفته ای قرار گرفت. حتی بالاتر از سطح مقاومت ۰.۰۰۴۵۰ و ۰.۰۰۵۰ دلار (که بالاتر از سایر رمزارزهای مهم، از جمله بیت کوین و اتریوم بود) قرار گرفت.

قیمت دوج کوین به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

یک رکورد بالاترین قیمت ماهیانه در نزدیکی به ۰.۰۰۵۵ دلار ثبت شده ولی در حال حاضر قیمت در حال کاهش است. به نظر می رسد که خریداران روند صعودی در برابر مانع هفتگی دلار ۰.۰۰۵۰ با مقاومت جدی روبرو هستند. پایین تر از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ مربوط به افزایش قیمت اخیر از کف قیمت ۰.۰۰۱۱ دلار به بالاترین قیمت ۰.۰۰۵۵ دلار ، اصلاح صورت گرفت.
اگر یک هفته نزدیک به سطح مقاومت ۰.۰۰۵۰ دلاری به پایان برسد، احتمال حرکت پایدار به سمت بالا وجود دارد. مقاومت بزرگ بعدی در نزدیکی سطح های ۰.۰۰۵۵ ، ۰.۰۰۵۸ و ۰.۰۰۶۲ مشاهده می شود.

کاهش حمایت در دوج

اگر قیمت دوج کوین پایین تر اصلاح شود، احتمالاً در نزدیکی سطح ۰.۰۰۴۰ دلار حمایت خواهد شد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۰.۰۰۳۴ دلار (ناحیه رشد چشمگیر اخیر) یا سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ ٪ مربوط به افزایش قیمت اخیر از کف قیمت ۰.۰۰۱۱ دلار به بالاترین قیمت ۰.۰۰۵۵ دلار ، قرار دارد.

هر گونه ضرر بیشتر ممکن است بر خریداران روند صعودی فشار آورد و قیمت می تواند در روزهای آینده به سمت سطح ۰.۰۰۲۵ دلار عقب نشینی کند.