مدیر ارشد بازاریابی شرکت OKCcoin : سروصدای دوج کوین در رسانه اجتماعی تیک توک خوابید !
با کاهش قیمت دوج کوین ، مدیر ارشد بازاریابی شرکت OKCcoin بر این باور است که افزایش قیمت و فروشی که به علت سر و صدای ایجاد شده در اپلیکشین تیک توک برای این رمزارز رخ داد ، به پایان رسیده است.
قیمت دوج کوین به ویژه پس از انکه فردی فعال در رسانه های اجتماعی برای افزایش قیمت این دارایی دررسانه اجتماعی تیک توک چند روزی تلاش کرد تا انرا به ارزش ۱ دلار برساند ، حال کاهش یافته است. این راه حل مقطعی به گفته مدیر ارشد بازاریابی شرکت OKCcoin هایدر رفیک خاتمه یافته است.
رافیک در تاریخ ۲۰ تیر گفت:

“اثر دوج / تیک توک بیش از صنعت رمزارز، به قدرت نفوذ رسانه اجتماعی تیک توک بستگی دارد ، زیرا این امر این امر نیازمند چالش های همه گیری است که همچنین متناسب با دوج کوین باشد.”
او اضافه کرد:”چالش های تیک توک طول عمر فراگیری بسیار کوتاه دارند و زود از بورس می افتند و با نگاهی به کاهش ۲۰ درصدی قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً دوره خود را هم اکنون طی کرده اند”

تیک توک باعث معروفیت بیشتر دوج کوین و بالا بردن قیمت ان شد

یک چالش همه گیر در بستر رسانه ی اجتماعی تیک توک افراد را در حال خرید دوج کوین نشان میداد در حالی که بینندگان خود را ترغیب به انجام همین کار می کردند.
با توجه به داده های قیمت Cointelegraph، هدف از تلاش – ارسال قیمت دوج کوین به ارزش ۱ دلار حرکت فوق العاده ای بود با توجه به اینکه قیمت آن در طول این چالش بالاتر از یک پنی نرفت. با این حال، در طول چالش تیک توک ، دوج موفق شد قبل از سقوط در دو روز گذشته، دو برابر قیمت خود را افزایش دهد.

هیاهوی اینترنتی دوج کوین خوابید

به غیر از سقوط اخیر قیمت دوج کوین، سایر معیارها نیز نتیجی مثبتی نشان نمی دهند. رفیک گفت: ” جست و جو های روز گوگل (Google Trends) همچنین نشان می دهد که جستجوهای دوج کوین پس از حرکت همگیر خود در روز چهارشنبه ۱۹ تیر به سطح عادی تر بازگشتند.
وی افزود:

“ما در بازار رمزارز باید مراقب این حرکات همه گیر باشیم ، زیرا این از اهداف بلند مدت ما در ایجاد یک سیستم جهانی عادلانه و مالی منفک است.”

زمان حرکت همه گیر این ارز در اینترنت ، دوج همچنین در لیست Bitfinex قرار گرفت ، که به طور بالقوه می تواند حداقل نوعی از تأثیر بلند مدت ناشی از این حرکت همه گیر در صنعت رمزارز را نشان دهد.